1.yılımız kutlu olsun pamuğum :))


Evet tam olarak bir sene. Bir nefeste çıkıyor ağızdan bu iki kelime. Ama o bir nefeste bir ömür yatıyor. İyisiyle kötüsüyle, hüznüyle mutluluğuyla, kimi zaman kavgayla kimi zaman aşkla geçen koca bir sene… Evet koca bir sene bana ne kattı? Olgunluğu verdi yaşamayı, direnmeyi, sabretmeyi, yılmamayı ve daha birçok şey. Ama seninle geçirdiğim bu bir yılın en güzel yanı seninle olmasıydı. İçinde senin olmandı.  Aynı nefesi solumak, aynı yolu yürümek ve aynı yere bakmaktı… Güzel gözlerinin ve tatlı sözlerinin büyüsüyle geçirdiğim bu bir sene duygularıma anlam kattı. Gözlerim herşeyi daha iyi görür oldu çünkü her yerde sen vardın. Dilim kelimeleri seçer oldu çünkü her harfinde sen vardın. Ellerim daha iyi hisseder oldu çünkü dokunduğum her yer sendin… Ben sen oldum seni yaşadım. Seni yaşamaktan asla bıkmadım asla yorulmadım. Bir ömür boyu daha seni yaşamaya hazırım. Her sabah kalktığımda isminle uyanmak ve her gece yatarken Allah’ımdan seni dileyerek uyumak kadar bana mutluluk veren hiç birşey yok. İnşallah yakın zamanda, seninle, kokunla teninle ve nefesinle uyurken sabahları da o tatlı öpücüğünle uyanırım.
              Evet ne diyordum. Kocaaaaaman bir 1 yıl… Geriye dönüp baktığımızda sanki daha dün gibi. Seni ilk gördüğüm an, konuşman gülüşün yürüyüşün ve saçlarını savuruşun… Hala dün gibi aklımda. Seni öyle bir yazmışım ki kalbime her adım atışımda he nefes alışımda senin ismini sayıklıyor bedenim.
              Ne demiş büyük şair Atilla İLHAN;

ben sana mecburum bilemezsin
adini mih gibi aklimda tutuyorum
buyudukce buyuyor gozlerin
ben sana mecburum bilemezsin
icimi seninle isitiyorum…
 

Evet ben sana mecburum, ve sana bugün yarın ve her zaman mecbur olacağım. Çünkü sen benim bu hayatta gördüğüm en güzel gülsün. Çünkü sen benim bu hayatta yaşadığım en güzel anların mimarısın, çünkü sen ruhumun sahibisin, çünkü sen çünkü sen…

Ben yine varlığının etkisi altında kalan duygularımın esiri olmuş, kalbimden aklıma akan kelimelerin parmaklarımın ucundan sana ulaşmasına engel olamadığım için harfler kelimeleri, kelimeler cümleleri, cümleler satırları, satırlarda paragrafları kovalayarak uzunca bir yazı haline geldi.

Seni seviyorum diyerek yazımı noktalamak istiyorum prensesim…
Ama inan “Seni seviyorum” demek bile bana yetmiyor. Keşke sana olan sevgimin başka şekillerde tarifi olsaydı da kendimi daha iyi anlatabilseydim.

Ruhum, Nefesim, Herşeyim İyi ki Varsın! İyi ki Yanımdasın…

Seni Çok Seviyorum…

Bir Cevap Yazın

